Hari Ahad


Macam biasa !
Assalamualaikum dan Selamat sejahtera

hadoiiiii,esok hari ahad, hari bermulanya bekerja pada minggu baru,,,
huhuhu sebenarnya aku sangat-sangat tak ada mood nak bekerja ni
mana taknya, korang mesti ingat pasal budak-budak international tu kan!
hah! sebab itu la aku tak ada mood nak kerja, diaorang ni memang selalu menyakitkan hati je
hahaha, aku malas nak cerita lagi kenapa diaorang ni menyakitkan hati aku

huhuhu, hah! aku sebenarnya baru je balik dari Buj Dubai.
Buj Dubai tu apa?
hah! Buj Dubai tu la tempat-tempat nak beli barang-barang murah
alaaa macam korang pergi Petaling Street la atau korang pergi Central Market dekat
Kuala Lumpur tu, nak beli cenderamata banyak-banyak boleh la cari dekat sini

hehehe, emm aku pergi sana sebenarnya nak cari Motorola Droid X
tapi kat U.A.E lum sampai lagi kot, huhuhuhuh :(
aku rasa sekarang ni aku macam gila gadget la pula, hahaha

point cerita aku hari ni sebenarnya 
AKU SANGAT-SANGAT BOSAN DI DUBAI NI,,,
AKU NAK BALIK MALAYSIA!!! 
AKU NAK LEPAK DENGAN KAWAW-KAWAN AKU,,,
terutama sekali 
ANGAH(FADILAH), KENZO(AMEZ)
kalau boleh nak lepak lelama dengan KEN ^_^

0 Response to Hari Ahad

Post a Comment