Balik Kampung~~~ HoHoHo


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera~~~

Huiiiii bersemak-samun! berdebu-debuan aku nya blog nie
HeHeHe, sekejap ya! *sapu sapu, lap lap, kemas kemas
HaHaHa, okes!
hurmmm KHAMIS!(2September2010)
emm apa cerita dengan KHAMIS 2 September 2010 nie yea
HaHaHa, sebenarnya hari tu aku akan pulang ke tanah air ku yang tercinta!
aku akan pulang ke kampung halaman ku, yeaaaa sukanya aku!!!
hurmm sudah hampir 7bulan aku tak balik ke rumah keluarga aku ni
macam-macam plan yang aku fikirkan ni, nak makan makanan malaysia banyak-banyak,
nak main hujan, nak mandi sungai, nak jumpa kawan-kawan, nak jumpa skandel-skandel, 
nak jumpa awek-awek, nak jumpa pengkid-pengkid aku HaHaHa,
tapi yang paling penting, aku nak jumpa dengan ayahda dan bonda ku ^_^
macam-macam la XD
kat sini aku letak la video-video raya dengan ragam kami diperantauwan yer, HeHeHe



eeee~~~ tak sabar rasanya nak balik, HeHeHe,
bagi rakan-rakan yang akan balik ke kampung halaman, pandu la kereta tu dengan cermat dan berhati-hati ya
bagi mereka yang tidak dapat pulang ke kampung halaman, bersabar la! HaHaHa
sampaikan la salam anda pada mereka yang berada di kampung tu ^_^
kalau mereka-mereka yang berkerja pada hari raya pula, jangan la bersedih yer
sebab saya pasti, bukan anda sahaja yang akan berkerja pada hari tersebut
emmm aku pun tak tau dah nak merepek apa dah


                                     Selamat Hari Raya 
            ^_^Maaf Zahir Dan Batin ^_^


1 Response to Balik Kampung~~~ HoHoHo

  1. sdih dow

Post a Comment