Just UpDate Widget-Widget


Assalamualaikum, dan Selamat Sejahtera

hurmm aku tak tau nak tulis apa buat masa sekarang nie,
emm mungkin sebab aku sibuk sejak kebelakangan nie kot,
tambahan pula, aku dapat tahu kereta aku teruk kemalangan, emm mesti korang pelikkan,
yer la, cam maner kereta tu boleh kemalangan kan, sedangkan aku masih berada kat Dubai,
Hurmm di pendekkan cerita, mak aku bawa, selepas tu kemalangan, nasib baik mak aku tak ada apa-apa
mak aku kata "mama ingat saje jer nak jenjalan ngan kate ko tu g pasar" *ingat kereta aku tu standart tuk pasar k? grggggg
"mama bawak slow~~~~ jer, tetibe lak ader motor tu nak masuk simpang tanpa tengok keaadan dulu" tapi memang la salah orang tu, sebab mak aku kat jalan utama lagi besar lak tu
hurmm aku pun tak faham kenapa orang tu main redah jer
bila aku tengok gambar tu pun aku masih tak paham

My CLS
  
kesiannya CLS aku tu~~~ 
aipppp~~ awak tu dah sakit!, jangan nak ngorat-ngorat kereta lain yeakkk
 

LAST sekali nie, motor yg buat HAL!!!!

selepas tu pula, aku sibuk buat lasen kat Dubai ni, nanti senang la aku nak bawa kawan-kawan aku yang datang dari Malaysia jalan-jalan di Dubai ni lak
aku buat lasen nie dah sebulan dah
memang protokol habis la kat Dubai nie, hurmmm nasib baik aku lepas ujian-ujian diaorang nie
dengan sekali test je ^_^, selepas tu pula, sibuk dengan kerja-kerja kat office aku lak
*walhal aku bukan buat kerja-kerja office pun, hahaha, boikot boss punya hal la,
"boss ! jangan salahkan saya yer, salahkan budak-budak inter tu"
wakakakak
hurmm itu jer la yang aku nak post kali ni
p/s*nanti aku ceritakan apa tu My CLS ^_^
w'salam


aku sebenarnya nak bagi tau pasal widget-widget yang aku update...
??? mereng aku nie~~~
dah layak kena balik malaysia untuk bercuti jap ;p
wakakaka

4 Response to Just UpDate Widget-Widget

  1. mak usu ok x? huhuhu~

  2. mak usu ok fiq!
    kate aku jer yg teruk!
    alhamdullilah

  3. kete rosak bleh carik halfcut, tapi kalo nyawa melayang xleh ganti, anggota cacat xleh carik kat halfcut~ :P syukurlah xde pape kan~ huhuhu~

  4. betul betul betul

Post a Comment